Obchodní oddělení
+420 533 433 333
Pro účely těchto Podmínek a Smlouvy mají následující pojmy, uvedené velkým počátečním písmenem, význam u nich uvedený:
Reakční doba: v režimu 24/7/365 do 2hod od nahlášení poruchy
Dosažená měsíční dostupnost (%) |
Pokuta (% měsíčního paušálu) |
nad 99,5 |
0 |
98,0 – 99,5 |
10 |
97,0 – 98,0 |
20 |
96,0 – 97,0 |
30 |
za každé další 1% |
5 |
Reakční doba: v režimu 24/7/365 do 2 hod od nahlášení poruchy. V případě poruchy anténního spoje v následující den – dle podmínek počasí.
Dosažená měsíční dostupnost (%) |
Pokuta (% měsíčního paušálu) |
nad 99,0 |
0 |
98,0 – 99,0 |
10 |
97,0 – 98,0 |
20 |
96,0 – 97,0 |
30 |
za každé další 1% |
5 |
Reakční doba: do 24 hodin od nahlášení poruchy, je-li tento den pracovní. V případě, že den následující po nahlášení poruchy není pracovním dnem, bude servis zahájen v nejbližší pracovní den.
Dosažená měsíční dostupnost v pracovní dny (%) |
Pokuta (% měsíčního paušálu) |
nad 95,0 |
0 |
94,0 – 95,0 |
10 |
93,0 – 95,0 |
20 |
90,0 – 93,0 |
30 |
Méně než 90,0 |
50 |
Reakční doba: do 24hodin od nahlášení poruchy, je-li tento den pracovní. V případě, že den následující po nahlášení poruchy není pracovním dnem, bude servis zahájen v nejbližší pracovní den.
Dosažená měsíční dostupnost v pracovní dny (%) |
Pokuta (% měsíčního paušálu) |
nad 95,0 |
0 |
94,0 – 95,0 |
10 |
93,0 – 95,0 |
20 |
90,0 – 93,0 |
30 |
Méně než 90,0 |
50 |
Na služby Datacentra dle této smlouvy jsou poskytovány služby garantované úrovně kvality
Dostupnost služby |
Hot-line, hlášení poruch |
Reakční doba |
Servisní hodiny pro zásah |
Doba odstranění poruchy |
99,95% |
Po-Ne, 0-24 |
do 10 minut |
24 hod. denně |
do 4 hodin od nahlášení poruchy |
Smluvní pokuta za nedodržení Dostupnosti služby
Dosažená měsíční dostupmost (%) |
Pokuta (% měsíčního paušálu) |
nad 99,95 |
0 |
99,5 – 99,95 |
10 |
99,0 – 99,49 |
20 |
98,0 – 98,99 |
30 |
97,0 – 97,99 |
50 |
Méně než 96,99 |
100 |
Dosažená měsíční dostupnost (%) |
Pokuta (% měsíčního paušálu) |
nad 99,0 |
0 |
98,0 – 99,0 |
10 |
97,0 – 98,0 |
20 |
95,0 – 97,0 |
30 |
Méně než 95,0 |
Projekt "Vybudování a provoz datového centra Faster CZ spol. s r.o.," (číslo CZ.01.4.04/0.0/0.0/15_011/0001405) je spolufinancován Evropskou unií v rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (OP PIK). Na základě žádosti o podporu ze dne 30.7.2015 byl projekt uznán Ministerstvem financí jako způsobilý k poskytnutí dotace na výstavbu datového centra.
Zahájení projektu: 1.9.2015
Ukončení projektu: 31.12.2018
Realizace projektu: Jarní 1064/44g, Maloměřice, 614 00 Brno.
Cílem projektu je vybudování a provoz nového ekologicky šetrného datového centra, které zvýší konkurenceschopnost firmy a kvalitu poskytovaných služeb, vytvoří nová specializovaná pracovní místa a rozšíří spolupráci s brněnskými vysokými školami.