Servisní balíčky k ústřednám

Hlas musí být v pořádku

  • spojujeme vaše hovory od roku 2004
  • znatelné úspory na hovorném
  • umíme zachovat vaši stávající ústřednu
  • realizujeme plnohodnotné TDM přípojky
  • profesionální podpora a záruka zprovoznění
  • peering s předními operátory na trhu

Servisní balíček S0

  • základní množina služeb podpory automaticky ke všem produktům zdarma
  • přijetí požadavku do fronty prostřednictvím dohledového centra 24/7
  • prvotní reakce na požadavek zpravidla nejdříve 2 pracovní dny od přijetí do systému
  • pouze analýza a řešení poruch (změny v konfiguraci a nové funkce dle standardního ceníku Systémové podpory)
měsíčně 0 Kč

Servisní balíček S1

  • přijetí požadavku do fronty prostřednictvím dohledového centra 24/7
  • prvotní reakce na požadavek nejpozději následující pracovní den po přijetí do systému
  • 1 hodina vzdálené správy technikem
  • garance výjezdu technika 3 pracovní dny
  • prodloužená záruka 5 let na fyzickou ústřednu do velikosti max. IPBX-F50
  • pouze analýza a řešení poruch (změny v konfiguraci a nové funkce dle standardního ceníku Systémové podpory)

 

měsíčně 450 Kč

Servisní balíček S2

  • přijetí požadavku do fronty prostřednictvím dohledového centra 24/7
  • prvotní reakce na požadavek 6h od jeho přijetí
  • 2 hodiny vzdálené správy technikem
  • 1 hodina práce technika u zákazníka
  • garance výjezdu technika 2 pracovní dny
  • prodloužená záruka 5 let na fyzickou ústřednu do velikosti max. IPBX-F100
  • kompletní správa vč. změn v konfiguraci, přidání klapek, či úprav v dialplanu
měsíčně 1390 Kč

Servisní balíček S3

  • přijetí požadavku do fronty prostřednictvím dohledového centra 24/7
  • prvotní reakce na požadavek 1h
  • 3 hodiny vzdálené správy technikem
  • 2 hodiny práce technika u zákazníka
  • garance výjezdu technika nejpozději následující pracovní den
  • prodloužená záruka 5 let na fyzickou ústřednu (všechny typy)
  • kompletní správa vč. změn v konfiguraci, přidání klapek, či úprav v dialplanu
měsíčně 2900 Kč

Servisní balíček je určen pro ty, kteří mají na hlasových službách závislé své podnikání a potřebují proto maximální možné záruky zprovoznění v případě poruchy. Zajišťuje rychlejší reakční dobu a prioritní řešení problémů přes technickou podporu. Je účtován měsíčně. Standardně poskytujeme ke každé z hlasových služeb Faster servisní balíček S0 zdarma.

protože hlas musí být v pořádku!

Projekt "Vybudování a provoz datového centra Faster CZ spol. s r.o.," (číslo CZ.01.4.04/0.0/0.0/15_011/0001405) je spolufinancován Evropskou unií v rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (OP PIK). Na základě žádosti o podporu ze dne 30.7.2015 byl projekt uznán Ministerstvem financí jako způsobilý k poskytnutí dotace na výstavbu datového centra.

Zahájení projektu: 1.9.2015

Ukončení projektu: 31.12.2018

Realizace projektu: Jarní 1064/44g, Maloměřice, 614 00 Brno.

Cílem projektu je vybudování a provoz nového ekologicky šetrného datového centra, které zvýší konkurenceschopnost firmy a kvalitu poskytovaných služeb, vytvoří nová specializovaná pracovní místa a rozšíří spolupráci s brněnskými vysokými školami.

fb yt tw

Faster CZ spol. s r.o.
Jarní 1064/44g, 614 00 Brno
IČO: 60722266
DIČ: CZ60722266
Datová schránka: gyw5w8t
Číslo bank. účtu: 290204641/0300

Design by mevia.cz