Hlasové služby
přes firemní VoIP

Kvalitní hlasová řešení za zlomek ceny běžné pevné linky.
Virtuální pobočkové ústředny se službami IPBX bez vašeho HW.

Vaše hovory spojujeme již od roku 2004 a nabízíme řešení se znatelnými úsporami. Využíváme přímého peeringu s předními operátory na trhu.
Hlasové služby zajišťujeme na naší optické síti, ale i na jakémkoliv stabilním připojení s dostatečně krátkou odezvou (do 30 ms). Umíme zachovat vaši stávající ústřednu příp. nabídnout vlastní řešení, realizujeme plnohodnotné TDM přípojky.

Výhodou ústředny jsou minimální investiční výdaje v okamžiku pořízení, nulové starosti s údržbou, bezpečnostními aktualizacemi nebo zastaráním HW či SW.

Platforma ViPBX2

Zúročujeme dlouholeté zkušenosti v oblasti VoIP a vkládáme je do moderní hlasové platformy se spoustou praktických a robustních funkcí IP telefonie, která posune vaši firemní komunikaci na vyšší úroveň. Intuitivní webové rozhraní umožní základní uživatelská nastavení, nahlížení do přehledů hovorů a záznamů s možností přímého poslechu či stažení. Od okamžiku přechodu na virtuální ústřednu budete kdykoliv k dispozici na své firemní klapce nejen u běžného stolního telefonu, ale i na vašem smartphonu, notebooku či stolním PC díky aplikaci Linkus. Navíc vám odpadá starost o bezpečnost a výjimky na firewallech. Vnitřní klapka ústředny tak může být třeba v zahraničí. Na žádost zákazníka umíme řešit i připojení videotelefonů, zabezpečovacích systémů, či dveřních a výtahových komunikátorů.

Spousta funkcí v základu

K dispozici je pestrá paleta funkcí, jako jsou automatické směrování a přepojování hovorů, navigaci přes hlasové menu, konferenční hovory, nahrávání a emailovou notifikaci zmeškaných hovorů. Profily přítomnosti vám umožní nastavit aktuální stav klapek pro různé pracovní režimy (jednání, oběd, služební cesta, nerušit). Pro call centra jsou tu robustnější aplikace s čekacími frontami, obsluhujícími agenty a přehlednými exporty záznamů o chování ústředny.

Převodníky na VoIP a TDM okruhy

Připojíme vaši stávající ústřednu (analog, BRI, PRI). Na novou přípojku vám budou směrována vaše původní telefonní čísla, nebo přidělíme nová zdarma.

Naše spolehlivé plnohodnotné TDMoIP linky (bez konverze na VoIP) najdou využití v realizaci transparentních propojovacích E1 příček mezi pobočkovými ústřednami především u velkých organizací.

Servisní balíček k ústředně

Osobní přístup, profesionální technická podpora a záruka hladkého zprovoznění je samozřejmostí. S aktivací ústředny doporučujeme objednání jednoho ze servisních balíčků (S0 – S3), účtovaného měsíčně. Je určen těm, kteří mají na hlasových službách závislé své podnikání a potřebují proto maximální možné záruky zprovoznění v případě poruchy. Ten vám specifikuje přehled nároků technické podpory, záruk a garantuje rychlejší reakční dobu dle nastavených SLA a prioritní řešení problémů přes technickou podporu. Standardně poskytujeme ke každé z hlasových služeb servisní balíček S0 zdarma.

© 2024 Faster.cz
vytvořila